ČESTO POSTAVLJANA PITANJA
ČESTO POSTAVLJANA PITANJA
U nastavku donosimo odgovore i prijedloge na često postavljana pitanja u vezi KvadratPlus usluga.
Općenito o uslugama
Izrada projekta uobičajeno traje između 7 i 20 radnih dana. Vrijeme ovisi o složenosti projekta (kvadratura, zahtjevi, kvaliteta nacrta postojećeg stanja itd.) te Vašoj raspoloživosti za povratnu informaciju ili eventualne nadopune.
Ako naručite profesionalnu izmjeru svoje nekretnine, njezino trajanje ovisi o veličini i složenosti nekretnine. Najčešće traje od 1 do 3 sata.
Ovo vrijeme može varirati ovisno o kvaliteti poslanog materijala. Ono također ovisi i o brzini dostavljanja dodatnih informacija o prostoru od strane klijenta, ukoliko ih arhitekt zatraži. Očekivano trajanje izrade postojećeg stanja uobičajeno traje između jednog i tri radna dana.
Osnovno rješenje ispituje mogućnosti prostora na razini sheme i popraćeno je pisanim objašnjenjem kako bi klijent razumio prednosti i nedostatke pojedinog rješenja. Projektno rješenje u sebi sadrži sav namještaj te realne dimenzije prostora. Po želji, dizajn interijera i postizanje “impresivnog dojma” * slijede nakon ove usluge.
*onda kada impresivni dojam se ne postiže iz samog rasporeda prostora i glavnih elemenata u njemu.
Najprije je potrebno poslati materijale o postojećem stanju vaše nekretnine i preko web stranice popuniti podatke o vlastitim potrebama i prohtjevima projekta. Nakon toga, KvadratPlus će vam poslati svoju ponudu, koju prihvaćate uplatom. Arhitekti tada kreću u iscrtavanje postojećeg stanja te vas kontaktiraju čim naprave jednu ili više varijanti osnovnog rješenja. Možete dati primjedbe i sugestije, te imati pitanja u vezi osnovnog rješenja iz prve iteracije. Na osnovi toga arhitekt će vam izraditi novo osnovno rješenje (to je uključeno u cijenu koju ste platili). Nakon usvajanja osnovnog rješenja, arhitekt izrađuje projektno rješenje – ako je ono naručeno. Po zaključivanju rješenja, arhitekt priprema nacrte i šalje ih.
Tijekom konzultacija možete postavljati općenita pitanja o projektu koji nam mislite povjeriti. Možemo vam pružiti i neke općenite savjete koji vam mogu pomoći u razumijevanju posebnosti vašeg prostora. Ujedno, možete dobiti dodatne informacije o našim uslugama.
Osnovne su razlike u dostupnosti i jednostavnosti komunikacije. Zbog poboljšanja kvalitete tih dviju kategorija, naša usluga je ujedno i ekonomičnija od klasičnog načina suradnje s arhitektonskim uredima. U smislu projektiranja, razlika je i u tome što:
- KvadratPlus se fokusira na uslugu izrade projektnih rješenja koja u sebi sadrže dovoljno informacija kako bi vi ili izvođači radova mogli prema njima graditi kvalitetan životni prostor.
- KvadratPlus u većini slučajeva ne pruža usluge ishođenja dozvola potrebnih za gradnju jer se većinom orjentiramo na projekte kojima to nije potrebno.
Nema donje granice. Želimo pružati stručne savjete različitih tipova koji sežu od upita “kako proširiti kuhinju” do “želimo useliti u prazan stan iznad roditelja”.
Što je nacrt kvalitetniji, manje će vremena trebati osobi koja ga koristi za digitalizaciju, što rezultira nižom cijenom. Stoga je kvaliteta nacrta jedan od parametara u našem kalkulatoru.
Ako postojeći nacrti, iako kvalitetni u pogledu onoga što prikazuju, ne sadrže sve potrebne elemente za arhitekta kako bi izradio traženo rješenje, arhitekt će morati zatražiti te informacije od vas ili uložiti vrijeme u pronalaženje tih informacija na drugi način. Taj dodatni angažman arhitekta utječe na cijenu usluge.
Stoga su predviđene nadopune dokumentacije jedan od parametara u našem kalkulatoru.
Kilometraža se računa u odnosu na pretežito mjesto rada KvadratPlus suradnika koji dolazi na teren jer su to realni troškovi koje KvadratPlus treba dalje isplatiti suradniku. U većini slučajeva to je 2 puta udaljenost u jednom smjeru. U slučajevima kada postoji izlazak na teren, KvadratPlus nastoji optimizirati Vašu investiciju birajući suradnike koji su Vam što bliže.
Kilometraža se ne računa od sjedišta platforme KvadratPlus.
Naša usluga izrade osnovnog rješenja nije isto što i idejno rješenje kako se uobičajeno zove “idejni projekt” prema hrvatskom pravilniku o obveznom sadržaju idejnog projekta. Razlog tomu je što smo prepoznali potrebu klijenata da im pružimo ekonomičniju uslugu od idejnog rješenja koja sadrži samo one “osnovne” elemente koji su im potrebni da bi mogli dalje donositi odluke o svom (budućem) prostoru. Uspoređujući po količini sadržaja i ulogu vremena da se isti oblikuje, prvo ide osnovno rješenje – razina skice, pa osnovno rješenje sa standardnom preciznošću, pa idejno rješenje, pa projektno rješenje. Ukoliko želite, možemo za vas izraditi i idejno rješenje, ali ga za sada ne nudimo kao standardnu uslugu.
Osobni podaci i plaćanje
KvadratPlus zadržava samo kontakt podatke poput e-maila i telefonskog broja, te podataka koji su sadržani na ponudi i računu. Ove podatke KvadratPlus zadržava minimalno koliko to zakonska regulativa RH zahtijeva po pitanju ponuda i računa.
Da, važno je samo da naznačite OIB i podatke o poduzeću kad naručujete uslugu i to je dovoljno.
KvadratPlus trenutno ne nudi mogućnost plaćanja karticama ili na rate.
Za klijente izvan Hrvatske moguće je izdati račun u drugoj valuti – i moguće ga je uplatiti na naš devizni račun u Hrvatskoj. Obratite nam se ili navedite u narudžbi ako želite ovakvu vrstu plaćanja: javit ćemo Vam koju valutu za Vašu zemlju podržavamo.
Za sve usluge, osim konzultacija, plaćanje se izvršava kad primite ponudu i služi kao potvrda narudžbe. Kod konzultacija, nakon online postupka rezervacije termina, dobivate upute u e-mailu slijedom kojih uplaćujete i time potvrđujete rezervaciju.
Kod izrade osnovnog i projektnog rješenja moguć je povrat uplate u slučaju nezadovoljstva s uslugom. Proces izrade osnovnog i projektnog rješenja je takav da rano možete uočiti neusklađenosti s vašim idejama i preusmjeriti njegovu izradu. Stoga možete zatražiti povrat uplate sve do završetka druge inačice osnovnog rješenja, odnosno prije nego zatražite izradu treće inačice ili potvrdite osnovno rješenje. (Osnovno rješenje se izrađuje i u postupku izrade projektnog rješenja jer je to ujedno i način na koji usmjeravate izradu projektnog rješenja.)
Korištenje usluga
Pad terena je vrijednost izražena u postotku kojom označavamo koliko centimetara teren pada na 1 metar duljine terena. Računa se ovako:
1) Izmjerite razliku najviše i najniže točke dijela okoliša kojeg uređujete u centimetrima (H).
2) Izmjerite prosječnu širinu terena u metrima (Š).
3) Podijelite dobivene vrijednosti H/Š, dobiven rezultat izražen je u postotku i označava okvirni pad terena.
Ponuda je izrađena kroz profesionalnu procjenu složenosti pojedinih elemenata projekta. Za izradu ponude koristi se isti način izračuna kao i na online kalkulatoru. Odstupanje između ponude i online kalkulatora nastaje isključivo radi različite procjene složenosti nekog od elemenata projekta.
Obratite se putem e-maila kako bismo vam osigurali prvi slobodan termin.
Ne, prostorni prikaz moguće je naručiti isključivo uz projektno rješenje.
Cilj usluge je olakšavanje razumijevanja prostora. U tu svrhu naši dizajneri koriste tipske elemente namještaja, te jednostavne boje i materijale kako bi doživljaj prostora bio što uvjerljiviji.
Postoji. Navedite da želite dostavu poštom u sklopu narudžbe ili nas naknadno kontaktirajte.
Nacrte sigurnosno arhiviramo na određeno vrijeme. Možemo ih poslati ako nacrte još imamo u arhivi. Naknadne kopije nacrta šaljemo uz određenu administrativnu naknadu (ovisno o veličini projekta).
- Zatražite ponudu na sljedeći način:
U glavnom izborniku odaberite “NARUČI” ili kliknite ovdje. - U prikazanom obrascu označite za koje vrste prostora vas zanima rješenje te željenu vrstu usluge.
- Ako imate nacrte postojećeg stanja, odaberite prikladnu opciju za nacrt nekretnine i priložite odgovarajuću datoteku.
- Odgovorite na daljnja pitanja vezana na projekt, kojima objašnjavate opseg projekta i usmjeravate naš daljnji rad i način na koji ćemo vam pomoći.
- U zadnjem koraku popunite kontakt podatke i podatke za račun te potvrdite zahtjev za ponudom.
Naši arhitekti pregledat će prispjelu dokumentaciju i vaše odgovore na postavljena pitanja nakon čega ćemo vam poslati ponudu s točnim iznosima za svaku stavku naše usluge. U postupku izrade ponude možda ćemo vas kontaktirati radi pojašnjenja neke stavke ili kako bi nam dopunili poslanu dokumentaciju.
S ponudom ćete dobiti i uputstva za plaćanje. Molimo vas uplatite u roku valjanosti ponude jer je u tom trenutku arhitekt već rezervirao vrijeme za vaš projekt. Ukoliko uplata ne pristigne u predviđenom roku, termin rada arhitekta na vašem projektu oslobađa se za sljedećeg klijenta.
S primanjem vaše uplate, narudžba je ostvarena i mi krećemo u njenu realizaciju!
Vidi odgovor pod Kako naručiti izradu osnovnog ili projektnog rješenja?
Vidi odgovor pod Kako naručiti izradu osnovnog ili projektnog rješenja?
Vidi odgovor pod Kako naručiti izradu osnovnog ili projektnog rješenja?
Pitanja o konzultacijama
- U glavnom izborniku odaberite Usluge, zatim među opcijama pronađite Konzultacije.
- Na stranici Konzultacija pronađite opciju “Rezerviraj termin”.
- Odaberite željeno trajanje, arhitekta, datum i vrijeme, te kontakt podatke.
- Nakon što potvrdite termin, dobit ćete e-mail s uputstvima za plaćanje vašeg termina (osim ako nije riječ o besplatnim konzultacijama).
- Prema dobivenim uputama uplatite naknadu za vaš termin na vrijeme kako biste potvrdili rezervaciju termina.
Napomena: Svaki investitor ima pravo na jedne besplatne konzultacije.
Konzultacije možete najranije rezervirati 24 sata unaprijed. Time osiguravamo dostupnost arhitekta, osiguravamo vrijeme potrebno za upoznavanje s primljenim materijalima kroz vašu rezervaciju, što doprinosi pružanju kvalitetnih odgovora.
Po rezervaciji termina, iznos za konzultacije treba biti uplaćen unutar 24h od trenutka rezervacije termina. Broj žiro računa primiti ćete u e-mailu nakon uspješnog završetka izbora termina konzultacija. Ukoliko imate nekih tehničkih problema s plaćanjem, molimo vas slobodno nam se obratite kako bi zajedno riješili taj problem.
Obratite se putem e-maila kako bismo vam osigurali prvi slobodan termin.
Svaki investitor (pojedina osoba ili grupa ljudi ili firma) ima pravo na jedne besplatne konzultacije, neovisno o tome radi li se o jednoj ili više investicija tj. projekata koje želite pokrenuti ili su u tijeku. KvadratPlus će Vas obavijestiti i ispraviti rezervaciju onda kada su besplatne konzultacije greškom odabrane po drugi put.
Molimo kontaktirajte nas ukoliko niste u mogućnosti sami izmijeniti termin kroz korisničko sučelje. Ako želite pomaknuti termin za par sati unutar istog dana, javite nam se jer kroz korisničko sučelje nije ponuđena takva mogućnost.
Napomena: izmjena termina do 2 sata prije originalno potvrđenog termina ne naplaćuje se. Promjena termina unutar 2 sata prije dogovorenog termina naplaćuje se 115kn (15,26€ po tečaju 7,5345kn za 1€).
Kliknite na poveznicu za otkazivanje u originalnom e-mailu s rezervacijom termina i automatski ćete otkazati termin. Povrat uplate je moguć uz umanjenje za troškove transakcija ako se otkaže do 2 sata prije dogovorenog početka. Povrat pola uplate, umanjeno za transakcijske troškove, moguć je za otkazivanje unutar 2 sata prije početka konzultacija. Umjesto otkazivanja preporučamo vam predlaganje novog termina koji vam odgovara (poveznicu za promjenu termina također dobivate u e-mailu s potvrdom termina).
Pošaljite nam e-mail u kojem navodite termin i probleme koje ste imali pa ćemo vidjeti kako vam možemo izaći ususret.
Arhitekt će vam nastojati izaći ususret sukladno trenutnim okolnostima. Ponuditi će vam jednu ili više opcija:
- nastaviti odmah dalje sukladno raspoloživom vremenu i procjeni arhitekta,
- dogovoriti novi termin odmah u tom trenutku uz pomoć arhitekta
- dogovoriti termin s istim arhitektom putem obrasca za dogovoranje termina kako ste to učinili i prvi put.
Dodatno vrijeme konzultacija naplaćuje se po redovnoj satnici od 389kn, oslobođeno plaćanja PDV-a, (51,63€ po tečaju 7,5345kn za 1€) bez zaokruživanja – fair play. Znači, ako ste se dodatno savjetovali 20 minuta, platiti ćete za to trećinu cijene punog sata.